معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: موفقیت ها و قهرمانی تیم مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی فرصتی برای ترغیب و تقویت حضور بخش خصوصی در ورزش است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، محمدعلی طالبی در آیین تجلیل از مدیریت ، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد گفت: جا دارد در ابتدا از تلاش مدیرعامل ، کادر فنی و بازیکنان تیم گلساپوش که با همدلی و تلاش موفقیتی بی نظیر را در ورزش استان رقم زدند تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: این موفقیت چند چیز را به ما نشان داد و اول اینکه وجود استعدادهای خوب در سطح ورزش استان است که اگر به آن توجه شود و از آن حمایت صورت بگیرد می توان نه تنها در این رشته بلکه در همه رشته های ورزشی ارزش ها و ظرفیت های بالای استان را نشان داد و موفقیت شما بازیکنان با غیرت تیم گلساپوش یزد اثبات کننده استعدادهای است که در عرصه فوتبال ساحلی بروز پیدا کرده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اظهار داشت: بخش دیگر این موفقیت بیانگر همکاری و تعامل خوب بین دستگاه های استان بود که اگر همکاری و تعامل دستگاه هایی از جمله اداره کل ورزش و جوانان استان ، صداو سیما ، سپاه الغدیر و دیگر نهادهای تاثیرگذار با استعدادها ، توانمندی ها و پتانسیل های موجود همراه شود ، قطعا موفقیت های بزرگتری در بخش های مختلف ورزش بدست خواهد آمد.

طالبی در ادامه به نقش موثر بخش خصوصی در توسعه ورزش اشاره و تصریح کرد: این موفقیت همچنین به بخش خصوصی ثابت کرد که با مدیریت و برنامه ریزی در جهت فعالیت های ورزشی و همچنین مدیریت منابع مالی که به درستی هزینه شود، می توان به اهداف تعیین شده دست پیدا کرد و به نوعی فرصتی برای ترغیب و تقویت حضور بخش خصوصی در ورزش است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با حضور و مشارکت بیشتر بخش خصوصی در بحث ورزش شاهد موفقیت های بیشتر سایر تیم ها در رشته های مختلف باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا